luni, 15 septembrie 2014

KIDS for KIDS -link preluat

KIDS for KIDS. Timp pentru implicare!


A venit vremea să vă povestesc, iar, despre cât de important e să fim atenți și la cei din jurul nostru, în mod special la copii. Copiii din centrele de plasament, din familiile cu posibilități materiale reduse, copiii de pe stradă. Copiii, ei, viitoarea generație a țării noastre. Copiii care au, toți, același drept la educație și pe care suntem datori, în măsura în care putem, să-i ajutăm. Perioada de început de școală e una potrivită pentru a întinde o mână de ajutor și eu asta vreau să vă invit. Să mă ajutați să ajut niște copii să meargă la școală.
Proiectul KIDS for KIDS e la a doua ediție, l-am implementat, cu mare emoție, prima oară în decembrie 2012 și a avut un succes neașteptat. E un proiect de care sunt extrem de legată pentru că l-am implementat de la idee până la punctul final. Scriam aici despre el cu mare drag. La fel o fac și acum. Mi-am dorit mult să-l continui, i-am găsit o formă care-mi pare că i se potrivește foarte bine și astfel, pot să dau startul celei de-a doua ediții.
Scopul proiectului KIDS for KIDS este să ofere unui număr de 20 de copii care provin din medii defavorizate rechizite pentru un an școlar întreg!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu